GRĄŽINIMAI
Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo.
Norėdami grąžinti prekę, pirmiausia įsitikinkite prekės tinkamumu taip, kad nenuimtumėte originalių etikečių ir niekaip nesugadintumėte ar neišteptumėte prekės.
Norėdami grąžinti prekes, atlikite šiuos veiksmus:
- Įsitikinkite, kad prekės yra švarios ir nedėvėtos, su originaliomis etiketėmis.
- Užpildykite grąžinimo formą. Formą galite rasti prie savo užsakymo arba atsisiųsti čia: GRĄŽINIMO FORMA
- Jei norite grąžinti prekę dėl to, kad netinka prekės dydis arba persigalvojote dėl prekės tinkamumo, užpildykite visus formos laukelius.
- Jei per klaidą išsiuntėme Jums netinkamą prekę arba prekė yra brokuota, užpildykite visus formos laukelius, išskyrus grąžinimo laukelius, ir būtinai nurodykite grąžinimo priežastį (apibūdinkite defektą ar trūkumą).
- Grąžinamas prekes kartu su užpildyta ir pasirašyta paraiška, panaudoję grąžinimo kodą, siųskite į „Omniva“, DPD arba „Smartpost“ paštomatą. Grąžindami prekę į siuntų terminalą, siuntų terminale pasirinkite „Grąžinti“ ir naudokite tą patį durų kodą, kurį naudojote prekei gauti.
- Jei grąžinama prekė yra švari, nedėvėta ir su originaliomis etiketėmis ir jei mes patvirtiname pateikiamą pretenziją dėl užsakymo neatitikimo ar defekto, prekės kainą grąžinsime į Jūsų banko sąskaitą per 2 darbo dienas nuo prekių gavimo.
NB! Norėdami pakeisti prekę, pirmiausia turite ją grąžinti, o tada pateikti naują užsakymą norimai prekei internetinėje parduotuvėje gauti.
Išsamesnes prekių grąžinimo sąlygas rasite čia: Pardavimo sąlygos
Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo.
Norėdami grąžinti prekę, pirmiausia įsitikinkite prekės tinkamumu taip, kad nenuimtumėte originalių etikečių ir niekaip nesugadintumėte ar neišteptumėte prekės.
Norėdami grąžinti prekes, atlikite šiuos veiksmus:
- Įsitikinkite, kad prekės yra švarios ir nedėvėtos, su originaliomis etiketėmis.
- Užpildykite grąžinimo formą. Formą galite rasti prie savo užsakymo arba atsisiųsti čia: GRĄŽINIMO FORMA
- Jei norite grąžinti prekę dėl to, kad netinka prekės dydis arba persigalvojote dėl prekės tinkamumo, užpildykite visus formos laukelius.
- Jei per klaidą išsiuntėme Jums netinkamą prekę arba prekė yra brokuota, užpildykite visus formos laukelius, išskyrus grąžinimo laukelius, ir būtinai nurodykite grąžinimo priežastį (apibūdinkite defektą ar trūkumą).
- Grąžinamas prekes kartu su užpildyta ir pasirašyta paraiška, panaudoję grąžinimo kodą, siųskite į „Omniva“, DPD arba „Smartpost“ paštomatą. Grąžindami prekę į siuntų terminalą, siuntų terminale pasirinkite „Grąžinti“ ir naudokite tą patį durų kodą, kurį naudojote prekei gauti.
- Jei grąžinama prekė yra švari, nedėvėta ir su originaliomis etiketėmis ir jei mes patvirtiname pateikiamą pretenziją dėl užsakymo neatitikimo ar defekto, prekės kainą grąžinsime į Jūsų banko sąskaitą per 2 darbo dienas nuo prekių gavimo.
NB! Norėdami pakeisti prekę, pirmiausia turite ją grąžinti, o tada pateikti naują užsakymą norimai prekei internetinėje parduotuvėje gauti.
Išsamesnes prekių grąžinimo sąlygas rasite čia: Pardavimo sąlygos
Jei prekės perkamos akcijos metu, kai nuolaida taikoma tik perkant tam tikrą prekių kiekį (pvz., „Perkate 1, gaunate 1 NEMOKAMAI“, „Su pirkiniu gaunate dovaną arba nemokamą prekę“ ir pan.), grąžintos turi būti visos su pasiūlymu susijusios prekės. Jei tokiu atveju grąžinama ne visos, o tik viena prekė, pinigai negrąžinami.
Jei prekės perkamos akcijos metu, kai nuolaida taikoma tik perkant tam tikrą prekių kiekį (pvz., „Perkate 1, gaunate 1 NEMOKAMAI“, „Su pirkiniu gaunate dovaną arba nemokamą prekę“ ir pan.), grąžintos turi būti visos su pasiūlymu susijusios prekės. Jei tokiu atveju grąžinama ne visos, o tik viena prekė, pinigai negrąžinami.
Mūsų patirtis rodo, kad siuntos gavimas iš paštomato į e. parduotuvės sandėlį gali užtrukti iki 7 darbo dienų (Pi–Pn).
Grąžinimus peržiūrime ir pinigus grąžiname per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo mūsų sandėlyje dienos. Baigus grąžinimo peržiūrėjimą ir grąžinus pinigus, Jums el. paštu bus išsiųstas atitinkamas pranešimas. Paprastai pinigai įskaitomi į kliento banko sąskaitą per 2–5 darbo dienas. Šis laikotarpis gali skirtis priklausomai nuo banko ir mokėjimo būdo, naudoto perkant prekes.
Atkreipkite dėmesį, kad jei naudojate kurjerių įmonės sekimo nuorodą, kai siunta atvyks į mūsų paskirstymo centrą, bus rodomas pranešimas „Pristatyta gavėjui“. Gali praeiti dar kelios dienos, kol pradėsime apdoroti grąžinimą, nes procedūros vykdomos pirmadieniais–penktadieniais nuo akimirkos, kai siunta pasiekia mūsų sandėlį.
Mūsų patirtis rodo, kad siuntos gavimas iš paštomato į e. parduotuvės sandėlį gali užtrukti iki 7 darbo dienų (Pi–Pn).
Grąžinimus peržiūrime ir pinigus grąžiname per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo mūsų sandėlyje dienos. Baigus grąžinimo peržiūrėjimą ir grąžinus pinigus, Jums el. paštu bus išsiųstas atitinkamas pranešimas. Paprastai pinigai įskaitomi į kliento banko sąskaitą per 2–5 darbo dienas. Šis laikotarpis gali skirtis priklausomai nuo banko ir mokėjimo būdo, naudoto perkant prekes.
Atkreipkite dėmesį, kad jei naudojate kurjerių įmonės sekimo nuorodą, kai siunta atvyks į mūsų paskirstymo centrą, bus rodomas pranešimas „Pristatyta gavėjui“. Gali praeiti dar kelios dienos, kol pradėsime apdoroti grąžinimą, nes procedūros vykdomos pirmadieniais–penktadieniais nuo akimirkos, kai siunta pasiekia mūsų sandėlį.
- Jei grąžinama prekė yra švari, nedėvėta ir su originaliomis etiketėmis ir jei mes patvirtiname pateikiamą pretenziją dėl užsakymo neatitikimo ar defekto, prekės kainą grąžinsime į Jūsų banko sąskaitą per 2 darbo dienas nuo prekių gavimo.
- Jei grąžinimas nebuvo atliktas pagal grąžinimo sąlygas, pasitikrinkite savo el. paštą, nes gali būti, kad bandėme su Jumis susisiekti šiuo klausimu.
- Jei el. laiško iš mūsų negavote ir pinigai grąžinti nebuvo, susisiekite su mumis telefonu, per programėlę „Messenger“ arba el. paštu.
- Jei grąžinama prekė yra švari, nedėvėta ir su originaliomis etiketėmis ir jei mes patvirtiname pateikiamą pretenziją dėl užsakymo neatitikimo ar defekto, prekės kainą grąžinsime į Jūsų banko sąskaitą per 2 darbo dienas nuo prekių gavimo.
- Jei grąžinimas nebuvo atliktas pagal grąžinimo sąlygas, pasitikrinkite savo el. paštą, nes gali būti, kad bandėme su Jumis susisiekti šiuo klausimu.
- Jei el. laiško iš mūsų negavote ir pinigai grąžinti nebuvo, susisiekite su mumis telefonu, per programėlę „Messenger“ arba el. paštu.
Taip. Norėdami pakeisti internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę, pirmiausia turite ją grąžinti per paštomatą. Po to suformuokite naują užsakymą. Pirkdami iš naujo, turite atsižvelgti į tai, kad prekei taikomas pirkimo metu galiojantis e. parduotuvės kainoraštis.
Taip. Norėdami pakeisti internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę, pirmiausia turite ją grąžinti per paštomatą. Po to suformuokite naują užsakymą. Pirkdami iš naujo, turite atsižvelgti į tai, kad prekei taikomas pirkimo metu galiojantis e. parduotuvės kainoraštis.
Jei pastebite, kad grąžinant prekę ne viskas yra aišku, arba kilo klausimų, atsiųskite mums el. laišką, parašykite per programėlę „Messenger“ arba paskambinkite, ir mes kuo skubiau padėsime Jums rasti sprendimą.
Jei pastebite, kad grąžinant prekę ne viskas yra aišku, arba kilo klausimų, atsiųskite mums el. laišką, parašykite per programėlę „Messenger“ arba paskambinkite, ir mes kuo skubiau padėsime Jums rasti sprendimą.
Taip. Viena siunta galima grąžinti kelių užsakymų prekes.
Tačiau svarbu nepamiršti, kad prie kiekvieno užsakymo turi būti pridėta sąskaitos faktūros kopija arba užsakymai turi būti nurodomi grąžinimo formoje, kad galėtume matyti, kurios prekės kuriam užsakymui priklauso.
Taip. Viena siunta galima grąžinti kelių užsakymų prekes.
Tačiau svarbu nepamiršti, kad prie kiekvieno užsakymo turi būti pridėta sąskaitos faktūros kopija arba užsakymai turi būti nurodomi grąžinimo formoje, kad galėtume matyti, kurios prekės kuriam užsakymui priklauso.
Jei Jums reikia naujos grąžinimo formos, galite ją atsispausdinti ČIA
Jei norite gauti naują pirkimo kvitą, susisiekite su mumis el. paštu, telefonu arba per programėlę „Messenger“ ir mes galėsime Jums sąskaitą faktūrą atsiųsti iš naujo.
Jei Jums reikia naujos grąžinimo formos, galite ją atsispausdinti ČIA
Jei norite gauti naują pirkimo kvitą, susisiekite su mumis el. paštu, telefonu arba per programėlę „Messenger“ ir mes galėsime Jums sąskaitą faktūrą atsiųsti iš naujo.
- Ne. Užsakymus per 14 darbo dienų į paštomatą galima grąžinti NEMOKAMAI.
Pametėte grąžinimo formą, o gal jos nebuvo, kai gavote siuntą? Parašykite mums el. laišką arba žinutę per programėlę „Messenger“, ir mes padėsime Jums ją gauti kuo greičiau.
- Ne. Užsakymus per 14 darbo dienų į paštomatą galima grąžinti NEMOKAMAI.
Pametėte grąžinimo formą, o gal jos nebuvo, kai gavote siuntą? Parašykite mums el. laišką arba žinutę per programėlę „Messenger“, ir mes padėsime Jums ją gauti kuo greičiau.
.- Ne. Užsakymo grąžinimas per 14 dienų per paštomatą yra NEMOKAMAS.
- Atminkite, kad taip pat galite apsilankyti vienoje iš mūsų parduotuvių, jei norite grąžinti prekę.
- Pasiimkite savo pirkimo kvitą, o mūsų parduotuvės personalas padės jums atlikti grąžinimą. Ar pametėte grąžinimo lapą arba jo nebuvo pakuotėje? Tada atsiųskite mums el. laišką arba žinutę per Messenger ir mes padėsime jums kuo greičiau gauti naują."
.- Ne. Užsakymo grąžinimas per 14 dienų per paštomatą yra NEMOKAMAS.
- Atminkite, kad taip pat galite apsilankyti vienoje iš mūsų parduotuvių, jei norite grąžinti prekę.
- Pasiimkite savo pirkimo kvitą, o mūsų parduotuvės personalas padės jums atlikti grąžinimą. Ar pametėte grąžinimo lapą arba jo nebuvo pakuotėje? Tada atsiųskite mums el. laišką arba žinutę per Messenger ir mes padėsime jums kuo greičiau gauti naują."
Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos
renkantis produktą, parašykite mums naudodamiesi šia forma.