PREKIŲPRISTATYMAS
- „Omniva“, „Itella Smartpost“ ir DPD. Pristatymo laikas 3–5 darbo dienos (darbo dienomis Pi–Pn)
- „Omniva“, „Itella Smartpost“ ir DPD. Pristatymo laikas 3–5 darbo dienos (darbo dienomis Pi–Pn)
Siuntimas paštomatu kainuoja 4 euro.
Perkant už daugiau kaip už 69 eurus, užsakymą į visus siuntų terminalus pristatome nemokamai.
Siuntimas paštomatu kainuoja 4 euro.
Perkant už daugiau kaip už 69 eurus, užsakymą į visus siuntų terminalus pristatome nemokamai.
Taip, kai Jūsų
užsakymas bus išsiųstas, mes jums atsiųsime pasirinktos kurjerių įmonės sekimo
nuorodą.
Taip, kai Jūsų
užsakymas bus išsiųstas, mes jums atsiųsime pasirinktos kurjerių įmonės sekimo
nuorodą.
- Stengsimės Jūsų užsakymą įvykdyti kuo greičiau. Paprastai Jūsų užsakymą paruošiame išsiųsti per 24 valandas nuo jo gavimo. Kai Jūsų užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas, el. paštu atsiųsime Jums patvirtinimą.
Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinktos kurjerių įmonės pristatymo laiko.
Atkreipkite dėmesį, kad per dideles akcijas arba piko apsipirkimo laikotarpius, pvz., „Juodąjį penktadienį“, Kalėdas ar kitas šventes, pristatymo laikas gali būti ilgesnis.
Nors mes užsakymus surenkame ir savaitgaliais, mūsų pristatymo partneriai jų savaitgaliais nepristato. Jei Jūsų užsakymas mus pasiekia penktadienį po 12:00 val., užsakymas iš mūsų sandėlio bus išsiųstas anksčiausiai pirmadienio rytą.
- Stengsimės Jūsų užsakymą įvykdyti kuo greičiau. Paprastai Jūsų užsakymą paruošiame išsiųsti per 24 valandas nuo jo gavimo. Kai Jūsų užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas, el. paštu atsiųsime Jums patvirtinimą.
Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinktos kurjerių įmonės pristatymo laiko.
Atkreipkite dėmesį, kad per dideles akcijas arba piko apsipirkimo laikotarpius, pvz., „Juodąjį penktadienį“, Kalėdas ar kitas šventes, pristatymo laikas gali būti ilgesnis.
Nors mes užsakymus surenkame ir savaitgaliais, mūsų pristatymo partneriai jų savaitgaliais nepristato. Jei Jūsų užsakymas mus pasiekia penktadienį po 12:00 val., užsakymas iš mūsų sandėlio bus išsiųstas anksčiausiai pirmadienio rytą.
Apgailestaujame, kad užsakymą gavote pažeistoje pakuotėje. Tikimės, kad visos prekės vis dar yra pasiekiamos ir nepažeistos.
Jei norite ką nors iš šio užsakymo grąžinti, tiesiog naudokite kitą pakuotę. Norėdami grąžinti užsakymą, naudokite grąžinimo formą, pridėtą pakuotėje.
Jei prekės tikrai pažeistos, nesijaudinkite – parašykite mums el. laišką ir mes mielai padėsime Jums rasti sprendimą.
Apgailestaujame, kad užsakymą gavote pažeistoje pakuotėje. Tikimės, kad visos prekės vis dar yra pasiekiamos ir nepažeistos.
Jei norite ką nors iš šio užsakymo grąžinti, tiesiog naudokite kitą pakuotę. Norėdami grąžinti užsakymą, naudokite grąžinimo formą, pridėtą pakuotėje.
Jei prekės tikrai pažeistos, nesijaudinkite – parašykite mums el. laišką ir mes mielai padėsime Jums rasti sprendimą.
1. Pasitikrinkite savo el. paštą ir pažiūrėkite, ar gavote patvirtinimą, kad Jūsų prekės buvo išsiųstos iš mūsų sandėlio. Nepamirškite pasitikrinti šlamšto / nepageidaujamo pašto aplanko savo el. pašto dėžutėje – kartais el. laiškai nukeliauja ir ten.
2. Jei užsakymas iš mūsų sandėlio jau yra išsiųstas, galime per pristatymo partnerio sekimo nuorodą peržiūrėti siuntos buvimo vietą ir numatomą pristatymo datą.
3. Jei laiko praėjo daugiau laiko nei užsakyme nurodytas pristatymo laikas ir dar savo siuntos negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Padėsime Jums kuo greičiau rasti sprendimą.
1. Pasitikrinkite savo el. paštą ir pažiūrėkite, ar gavote patvirtinimą, kad Jūsų prekės buvo išsiųstos iš mūsų sandėlio. Nepamirškite pasitikrinti šlamšto / nepageidaujamo pašto aplanko savo el. pašto dėžutėje – kartais el. laiškai nukeliauja ir ten.
2. Jei užsakymas iš mūsų sandėlio jau yra išsiųstas, galime per pristatymo partnerio sekimo nuorodą peržiūrėti siuntos buvimo vietą ir numatomą pristatymo datą.
3. Jei laiko praėjo daugiau laiko nei užsakyme nurodytas pristatymo laikas ir dar savo siuntos negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Padėsime Jums kuo greičiau rasti sprendimą.
Taip. Galite pakeisti savo užsakymo pristatymo adresą, kol mūsų sandėlis dar nepradėjo surinkinėti Jūsų užsakymo. Tiesiog atsiųskite mums el. laišką ir mes pakeisime pristatymo adresą.
- Atkreipkite dėmesį, kad negalime pakeisti pristatymo būdo, jei užsakymas jau yra išsiųstas iš mūsų sandėlio!
Jei norėtumėte pasirinkti kitą pristatymo būdą, susisiekite su mumis ir mes Jums kuo greičiau padėsime.
Taip. Galite pakeisti savo užsakymo pristatymo adresą, kol mūsų sandėlis dar nepradėjo surinkinėti Jūsų užsakymo. Tiesiog atsiųskite mums el. laišką ir mes pakeisime pristatymo adresą.
- Atkreipkite dėmesį, kad negalime pakeisti pristatymo būdo, jei užsakymas jau yra išsiųstas iš mūsų sandėlio!
Jei norėtumėte pasirinkti kitą pristatymo būdą, susisiekite su mumis ir mes Jums kuo greičiau padėsime.
Taip, užsakymą
galima išsiųsti kitam asmeniui. Norėdami tai padaryti, užsakydami ir
pasirinkdami siuntų terminalą, visuose laukuose turite įvesti tikrojo gavėjo
duomenis.
Taip, užsakymą
galima išsiųsti kitam asmeniui. Norėdami tai padaryti, užsakydami ir
pasirinkdami siuntų terminalą, visuose laukuose turite įvesti tikrojo gavėjo
duomenis.
.
.
Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos
renkantis produktą, parašykite mums naudodamiesi šia forma.