TECHNINIAI KLAUSIMAI
Ištrinkite slapukus naršyklėje.
Kai kuriais atvejais reikia ištrinti slapukus iš kompiuterio. Tai nedidelis nekenksmingas failas, kuris laikinai saugomas Jūsų kompiuteryje, kad kitą kartą apsilankius mūsų svetainėje žinotume, kas Jūs esate.
Atkreipkite dėmesį, kad ištrynus slapukus bus pašalintos visos prekės, kurias buvote įdėję į pirkinių krepšelį.
Slapukus galite ištrinti naršyklės skiltyje „Įrankiai“ arba „Istorija“. Taip pat galite pabandyti atidaryti mūsų svetainę inkognito režimu.
Paleiskite naršyklę iš naujo.
Ištrynę slapukus, uždarykite naršyklę, atidarykite ją iš naujo ir apsilankykite mūsų svetainėje dar kartą.
Susisiekite su mumis.
Jei vis dar kyla problemų mūsų svetainėje, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Prašome atsiųsti mums el. laišką ir pabandyti pateikti kuo daugiau informacijos apie iškilusią problemą:
ekrano nuotraukas su klaidomis
kokią naršyklę naudojote prisijungdami prie mūsų svetainės, pvz., Chrome, Safari, Internet Explorer
jei naudojote mobilųjį telefoną – kokia operacinė sistema yra įrenginyje, pvz., iOS 13.5.1, Android 11.
Ištrinkite slapukus naršyklėje.
Kai kuriais atvejais reikia ištrinti slapukus iš kompiuterio. Tai nedidelis nekenksmingas failas, kuris laikinai saugomas Jūsų kompiuteryje, kad kitą kartą apsilankius mūsų svetainėje žinotume, kas Jūs esate.
Atkreipkite dėmesį, kad ištrynus slapukus bus pašalintos visos prekės, kurias buvote įdėję į pirkinių krepšelį.
Slapukus galite ištrinti naršyklės skiltyje „Įrankiai“ arba „Istorija“. Taip pat galite pabandyti atidaryti mūsų svetainę inkognito režimu.
Paleiskite naršyklę iš naujo.
Ištrynę slapukus, uždarykite naršyklę, atidarykite ją iš naujo ir apsilankykite mūsų svetainėje dar kartą.
Susisiekite su mumis.
Jei vis dar kyla problemų mūsų svetainėje, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Prašome atsiųsti mums el. laišką ir pabandyti pateikti kuo daugiau informacijos apie iškilusią problemą:
ekrano nuotraukas su klaidomis
kokią naršyklę naudojote prisijungdami prie mūsų svetainės, pvz., Chrome, Safari, Internet Explorer
jei naudojote mobilųjį telefoną – kokia operacinė sistema yra įrenginyje, pvz., iOS 13.5.1, Android 11.
Jei negaunate mūsų el. laiškų, dažniausiai priežastis yra ta, kad jie patenka į šlamšto (spam) aplanką. Patikrinkite – jei laiškai ten, pažymėkite CHANGE el. laiškus kaip „tai nėra šlamštas“, ir ateityje jie turėtų pasiekti pagrindinę gautųjų laiškų dėžutę.
Jei turite paskyrą mūsų e-parduotuvėje, prisijunkite prie jos ir įsitikinkite, kad įvedėte teisingą el. pašto adresą.
Jei jau išbandėte aukščiau nurodytus veiksmus ir vis tiek negaunate mūsų laiškų, parašykite mums el. laišką arba paskambinkite – stengsimės kuo greičiau išsiaiškinti, kur yra problema.
Jei negaunate mūsų el. laiškų, dažniausiai priežastis yra ta, kad jie patenka į šlamšto (spam) aplanką. Patikrinkite – jei laiškai ten, pažymėkite CHANGE el. laiškus kaip „tai nėra šlamštas“, ir ateityje jie turėtų pasiekti pagrindinę gautųjų laiškų dėžutę.
Jei turite paskyrą mūsų e-parduotuvėje, prisijunkite prie jos ir įsitikinkite, kad įvedėte teisingą el. pašto adresą.
Jei jau išbandėte aukščiau nurodytus veiksmus ir vis tiek negaunate mūsų laiškų, parašykite mums el. laišką arba paskambinkite – stengsimės kuo greičiau išsiaiškinti, kur yra problema.
Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos
renkantis produktą, parašykite mums naudodamiesi šia forma.